Då var denna dagen förbi

Lika fort som den startar är valborg 2008 förbi. Jag har helt glömt bort att det vart valborg idag. Imorse så undrade jag varför alla flaggade överallt så mina snälla arbetskamrater fick berätta för mig om denna stora dag.
Tänk förr, på den gamla goda tiden så skulle man direkt efter skolan sätta sig på buss 840 ner till Göteborg med sin nyinförskaffade Brännvin special och "parta". Trodde man verkligen att man hade kul när man satt där frysande och nerspydd i slottskogen? Tur att man börjar bli gammal nu :-)

Imorgon ska vi ner till Anna och hälsa på i hennes nya lägenhet i Varberg. Dom händiga i familjen ska hjälpa henne att få upp lite prylar. Och med detta menas att jag och Anna kommer sitta och flammsa i soffan medans alla andra jobbar. När detta ansträngande är gjort ska vi ut och äta en bit mat är det planerat. Hur ska jag kunna hålla mig från att äta från ungefär kl 11 till kl 18?? Jag kommer lipa, svära och sura mellan kl 15-18 ungefär. Jaja, det fär väl gå för denna gången.

Nu ska jag upp och lägga mig. Klockan är inte ens 21 men nog för att jag ser illa annars, så ska vi inte tala om hur jag ser nu.

Natti på er!





Jag älskar dig mest av allt fastän jag bara skäller på dig just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0