Denna dagen är då gjord

Då har dagen gått sådär fort igen när man vart ledig. Fattar inte vart tiden tar vägen! Fast det har vart en mycket rolig dag.
När vi kom hem lagade vi till en riktig GI-middag. Jag har introducerat Anna för detta fantastiska fenomen! Det blev en äggstanning med ruccula, fetaost och tomat och stekt kött med en starksås gjord på creme frachie. Denna middag gick hem hos familjen Arviddson Sandberg Bengtsson Andersson kan man lungt säga.
Jag fick också upp rullgardinen, fast med lite hjälp då.

Nu ska jag upp och pussa på Christian som jag bara skällt på sen han kom hem från jobbet, stackarn...

En bra grej idag är att bilen gick igenom besiktningen utan ens en liten påpekning!

Konstigt inlägg det blev =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0