Helgen

Då var det söndag igen och helgen har bara flugit iväg!
Jag och Christian tog compis upp till Ljungskile i fredags efter jobbet. Mamma och Hasse har köpt en lägenhet i Uddevalla så nu är det flytt på G, och det är inte lite skit som ska rensas! Ni kan ju tänka er vad fyra ungar samlar på sig mycket skit genom åren. Sen kom Kenth och hans nya flamma Anna och åt middag med oss. Va trevligt att ses igen för det blir inte så ofta när man ska få ihop alla personers scheman...

På lördagen blev det några vändor till skroten och till Torp för att shoppa lite. Har inte vart där sen långt innan jag flyttade ner tror jag. GISSES VA FOLK!!! Det är allt lugnare på Kungsmässan och Freeport.
Christian fick köpt sig en vår-jacka och jag en klänning och lite annat.
Sen var det bara att kasta sig i bilen för det vankades utgång här hemma sörrni. Blev en trevlig kväll med bara massa rock och Sweden Rock-prat. Efter en trevlig förfest bar det av till Göteborg och var inte hemma förräns efter fyra imorse! Så idag har jag slagit rekord i sovmorgon tror jag. Sov till kl 12.30! Kan ni tänka er :-)

Så nu sitter vi här och är trötta och bakfulla. Jag vet inte hur många liter Ramlösa vi fått i oss idag.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0