Mens

Nu är det den tiden på månaden. Den då man ligger och lipar för man känner sig så ful och man är så sötsugen så man dör. Och vad gör man inte då? Jo man köper godis och när man sitter där och äter så känner man sig ännu äckligare och fulare. Magen ska man ju inte tala om. Den värker så man håller på att dö, likaså huvudet.

dag har det vart just en sån dag. Redan i morse när jag vaknade var allt fel och äckligt. Provade ungafär 15 tröjor innan jag kände att detta kan jag gå i utan att folk äcklas. Men som tur är så har jag världens bästa svärmor och svägarinna som drog ut mig på en shoppingtur! Genast i bilen kändes det så mycket bättre! Jag har nog världens bästa folk omkring mig, såna glada människor får man fan leta efter.
Nu undrar ni givetvis om jag fick handlat något och svaret blir: Självklart! Ett par mörkblå 3/4 jeans, en jättesöt rutig tunika i linnetyg och ett mörkgrått brottarlinne. Fick även köpt mig ett jättenajs brett armband som blingar så najs i solen.  Egentligen hade jag inte råd till allt detta men idag var det så synd om mig :-)

Nu ska vi upp och äta middag!

Kommentarer
Postat av: Anna

:D

2008-04-29 @ 19:25:49
URL: http://www.metrobloggen.se/stardollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0