Omhändertagen


Idag är min söta Christian så snäll och tar hand om mig, och ni undrar självklart varför - Jo, jag ska ju jobba ikväll :-) Det är världens bästa ursäkt varför man ska slippa laga mat och annat tråkigt. Så idag vankas det pannbiff och löksås. Det ska bli så nedrans gott att äta svensk mat för man blir ganska trött på pommes, ris, pasta och pizza i två veckor...

Annars har det inte hänt mycket idag. Jag är väldigt trött bara för jag kan fasen inte sova på nätterna. Sen vi kom hem har jag legat vaken till sisådär 02-02.30, och det är INTE likt mig! Vi åt en mysig frulle och sedan har jag mest legat under täcket och tittat på TV med Snoddas. Lilla Snoddas som tar upp hela sängen numera eftersom han saknat oss så.
Nu får jag klä på mig och se så Christian sköter sig vid spisen.
Ha en bra kväll!

Nu köper vi förresten Sweden Rock biljett nästa vecka så är det någon som ska med får ni säga till.




Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

2008-04-12 @ 14:12:03
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0