Ursäkta dålig uppdatering

Jag har varken haft tid eller lust att blogga denna veckan. Min lilla bebis är ju försvunnen så vi har mest vart ute i skogen och letat. Det är ju bara en katt tycker vissa, men den dagen vi skaffade honom sa jag att jag skulle ta hand om honom som min bebis och det har jag verkligen gjort också. Varför skaffar man djur när det är så jobbigt när dom försvinner eller man får avliva dom...

Annars har denna veckan varit ganska tråkig. Det har visserligen vart fint väder men eftersom vi kom hem från värmen för ett tag sen så känns det inte så speciellt :-)
Har tittat på dom nya filmerna och vi tyckte dom va kanon! Helt i våran smak. Jag har fått för mig att jag ska ha alla maffiafilmer som gjorts. (film är ett litet beroende jag har)

Igår va vi på IKEA och försökte hitta smarta media-lösningar. Vi är nu uppe i ca 200 DVD-filmer och 750 CD-skivor. Vi vill ju inte stoppa undan våra skatter men om man ska ha dom framme så måste det se snyggt ut och dom tråkiga Benno på IKEA tilltalar mig inte längre. Någon som har något förslag?

Nu ska jag pussa den älskingen jag har kvar hej då för han ska till jobbet. Sedan blir det till att gå ut i skogen och leta igen. Kommer han inte hem idag så ska jag plocka undan matskålarna och slänga alla leksaker.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0