Helgen är över...

....Men vad gör det när man har en veckas fantastiskt arbete framför sig? Hrm.

Vi hittade riktigt mycket när vi var i stan förut.
Väska, lite kläder, block, mappar, pennor och balkongmöbler till nya lägenheten. Så denna helgen kan man sammanfatta med ett ord: Dyr.
Men vad gör det oss? Två överbatalda ungdomar!

Sedan har jag bara spenderat kvällen framför datorn. Smart som jag är tankade jag ju ner Zelda - Ocarina of time till datorn, det är ju som gjort för att bli beroende.
Men efter några timmars spelande har jag äntligen slitit mig. Från spelet iallafall men inte datorn =)

Nu ska jag lägga mig och nana. Ska upp vid 06 imorgon och köra Herrn till tåget.

Natti!



Veckans att-göra-lista:


Måndag:Ledig: Sitta hemma och vänta på lönen.


Tisdag: Lämna in bilen på service = billigt. Jobba.

Onsdag: ÄNTLIGEN LÖN! Åka till IKEA med Anna. Ledig.

Torsdag: Jobba

Fredag: Jobba

Lördag: Jobba

Söndag: Jobba 7-21. Lönen Slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0