Skärpning

Vad ska man säga om bredbandsbolaget?
Så jävla sega är dom! Ska det verkligen ta över två veckor för dom att laga vårat internet. Fast dom tog priset förra året då det tog två månader... Vad ska det ta nästa gång, 2 år eller?
Därav min dåliga uppdatering.

Jag har ingen vidare lust att blogga just nu för Christian ligger och är magsjuk. Så jag tänkte lägga mig breve,  sätta på Bröderna Grimm och äta chips på dip, haha!

Förresten ska vi åka utomlands nästa vecka.
Vi tänkte åka till Tyskland men ångrade oss och slår på stort... Det blir en heldag i danmark med bilen, hahaha! Det absolut bästa är ju att vi får resan gratis.
Min mormors granne vann en tävling och priset var en resa till danmark men hon ville inte ha den så min mormor fick den, men hon ville inte heller ha den så hon gav den vidare till min mor som suttit och häckat på den i över ett år och den går ut i september. Så det hela slutade med att vi fick den. Snällt va?

Sen är det bokat att det blir Trysil över jul med hela klanen. Mysigt värre.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen ett livstecken!

2008-08-15 @ 21:05:24
URL: http://niefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0