Slottskogen today!

Idag är det dags för det årliga Slottskogen goes progressive och där är det mysigt värre. Och det absolut bästa är ju at solen är framme idag! Det är alltså första dagen denna veckan som det inte regnar!
Men givetvis finns det nackdelar med detta med, och det är alla förbannade jävla getingar!!! Ni som känner mig vet ju att jag minst sagt hatar getingar. Jag får ta med mitt geting-racket så jag och dom andra kan få lite ro.




Så vad har annars hänt det senaste?
Svaret blir kort: inte mycket.
Det har mest blivit OS-tittande. Jag fick reda på något skrämmande när jag tittade på simhoppet häromdagen då det va två kineser som tävlade. Den ena va 1,36 m långa och vägde 28 kg! Den andra va lite lätt överviktig, hon va 1,37 kg och vägde 30 kg. Fatta va sjukt???

Nu ska jag göra mig i ordning sedan blir det tåget in till göteborg.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0