Vilken dag?

Ja vilket underbart väder vi har i vårt avlånga land! Det har bara vräkt ner regn från det man slog upp ögonen i morse och troligtvis tills man stänger dom också.
Men vad gör det idag när det är löning! Jag har redan lyckats bränna en rejäl del av den.

Det blev inget IKEA för mig idag utan åkte till Kungsmässan och shoppade kläder för det behövde jag verkligen.
När man köper kläder är det oftast när man ska ut eller på fest men man tänker aldrig på att köpa "vanliga" kläder som man kan ha när man jobbar. Så idag blev det en normal skjorta, en lång-kofta och en fin-klänning. (Jag ska faktiskt ut nästa helg).
Sedan blev det till att hämta ut bilen från servicen, tanka upp bilen, handla mat och betala räkningar.
Sedan lagade jag taco-gratäng med sallad till middag. Ni förstår att nu är det GI dags igen.

Kvällen ska jag spendera i min ensamhet. Herrn är ute med jobbet och mina svärpäron ska till Varberg.
Jag hoppas att jag får ett litet städ-ryck. Det skulle behövas...
Sen så tänkte jag hinna kika på SATCfilmen också.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Ellinor! Varför kom du inte med till Varberg?? =D

2008-08-29 @ 19:40:45
URL: http://metrobloggen.se/stardollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0