En lugn dag

Idag ska vi ha en mysig hemmadag då båda ska sitta hemma och plugga. För mig brukar det inte gå så bra men idag måste det göra det! Har ett fruktansvärt psykologiarbete som ska vara inne snart.

Nu på morgonen har jag frågat mig själv varför vi såg på den spanska skräckfilmen egentligen. Det hände flera gånger i filmen att mamman vaknade på nätterna och det hände massa spooky things. Tror ni inte att jag vaknar på nätterna nu? Då ligger jag och tänker för mig själv "somnaom fort som fan". Jag vet att jag inte ska titta på såna filmer för jag blir alltid lika konstig i huvudet efteråt. Det värsta jag gjort var nog när jag och Frida såg på The Ring på bio i göteborg. Då hade jag problem att sova i flera månader. Usch!

Nu ska jag lägga mig i den varma sängen med min underbart intressanta psykologibok.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0