God Jul!!

Nu sitter jag här, helt sjukt jävla mätt!
Vi va ute på stan en snabbis och handlade lite böcker. Jag och Christian älskar att läsa men nu har det vart så mycket i skolan så vi har inte riktigt hunnit med men nu ska vi ha semester!
Det blev Steig Larssons böcker, Svensk Maffia och Jenna Jamesons självbiografi.
Vi köpte med varsin sallad också. Man fick 7kg mat, dricka och bröd+smör för 60 spänn, det kallar jag studentbilligt!
Så nu sitter jag under filten och tittar på skidor. Borde börja packa lite smått och städa undan det sista.

Nu kommer det inte bli något bloggande för mig så Skövde önskar er alla en riktigt god jul!!!
Enligt planerna åker vi hem på fredag igen men vi får se vad som händer och om tiden räcker till.

Ha de!!



Kommentarer
Postat av: Cosmo

Skövde, det är en bra stad det.

2008-12-21 @ 20:45:49
URL: http://cosmo.blogg.se/
Postat av: Malle

Hur fan hitta du hit Mongo?! :D



God jul!! Stanna nu kvar här hemma över juldagen! (:

2008-12-22 @ 23:17:38
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0