Ibland så...

Som ni kanske vet så är Christians mamma gammal frisör och då kan ni ju kanske förstå att Christian bara klippt sig hos henne, men idag sörrni... Idag ska han vidga sina vyer och för första gången i hela sitt liv klippa sig på en riktig salong!
Detta har gjort att han legat näst intill sömnlös i natt och ställt alla möjliga frågor, såsom "ska man ta av sig tröjan? Betalar jag innan eller efter? Vad ska jag säga när jag kommer dit? Vad ska jag ha för frisyr, jag vet inte vad dom heter" osv...
Så idag såg jag till att han var hemma innan han gick så jag kunde ge honom kontanter till klippningen och ett par lugnande ord.
Ni ska få bildbevis sen, om han överlever denna hemska stund!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, det var det roligaste! "ska man ta av sig tröjan?"

Du sa väl ja då va?

2008-12-03 @ 18:49:37
URL: http://niefrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0