Krångel





Typiskt, idag när jag velat blogga så har det givetvis krånglat med bloggen. Jaja, nu är jag här iallafall.
Mindre glad idag faktiskt.
Som vanligt krånglar det med mina pengar då det idag visat sig att jag inte får pengar i December för det är något papper som ska in tidigast den 22e. Troligtvis kommer jag alltså få pengar i mitten eller i slutet av Januari.... Jag får äta upp mig ordentlig på jul så man överlever!!! Då kan jag sitta inne och titta på skidor på TV med gott samvete.
Sen har jag försökt plugga idag med inför provet på fredag, men TVn har stått på med skidorna hela dagen så det har ena inte blivit så mycket av det. Jag öppnade böckerna lite grann iallafall så nu ligger dom breve mig. En liten bit på vägen =)

Nu har jag haft sån hemlängtan hela helgen så jag blivit tossig, och det blev inte bättre när det snöade till tusen igår och vi var ute och shoppade dom sista julklapparna. Det är bara en vecka kvar tills vi åker hem så jag få väl hålla mig. Vi blir borta måndag - fredag är det tänkt, det beror helt på hur mycket vi får gjort i skolan.

Nu ska jag ringa till försäkringskassan.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0