Massa måsten

Just nu känner jag bara massa måsten... Jag måste skriva färdigt till min validering, jag måste bli klar med min rehab-uppgift, jag måste få gjort psykologin, jag måste diska, jag måste städa. Kan det inte hända något roligt snart????
Jag ligger några veckor före i skolan men jag hatar att ha massa måsten framför mig så jag vill bli klar med skolan så fort som möjligt. Denna veckan har jag inte haft någon ork alls att plugga. Jaja, det kommer väl tillbaks snart.
Igår fick jag äntligen mina pengar från CSN. Och då var jag ju tvungen att fira. Köpte en så jävla snygg siden-klänning!! Jag bara älskar den! Så köpte jag massa fina smycken till och en svart bolero.

Nu får väl jag försöka få skrivit lite. Sen ska jag se om jag hittar något mysig film att se på ikväll.

Hejsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0