Myspys

Då har vi precis avslutat ännu en av våra filmkvällar. Vi såg på någon spansk version av Barnhemmet, och jävlar va rädd jag va!! Det va inte långt ifrån att både jag och herrn sket ner oss! Jag höll för öronen så länge att flärparna i örat satt i trumhinnan.

Idag gav jag min älskling en liten överraskning som han egentligen skulle få imorgon, men kan man inte hålla tyst så...
Jag tänkte att vi kunde ha lite egentid utanför hemmet så på fredag ska jag ska bjuda ut honom på middag och sedan bio.
En riktig helkväll med andra ord! Såna kvällar är de bästa tycker jag =)

Nu ska jag lägga mig breve min babyboo och titta på Efterlyst.

Natti natti!


Slutresultatet av livets hemskaste besök!

Kommentarer
Postat av: Malle

hahaha "ska jag ta av mig tröjan" :D

Snyggt blev resultatet för honom oxå!

2008-12-04 @ 12:22:35
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0