Tisdag

Näst sista dagen på året är gjord!
Tyvärr blev det inte så mycket av den då vi råkade försova oss till 10.30 så det blev inget bibliotek idag inte! Istället lagade vi mysfrulle och tittade på Sopranos. Sen fick jag läst ut en av böckerna också. Svensk Maffia rekommenderar jag starkt! Tycker man om snabba cash och älskar maffiafilmer är den en måste. Intressant att få en inblick av vad som händer här i sverige egentligen.

På eftermiddagen åkte vi och handlade som resten av Skövdes befolkning. Är det bara jag och herrn som ska sitta hemma och ha myskväll med Ben & Jerrys imorgon???
Fick förresten shoppat lite till fint till våran inredning =) Fina bruna underlägg till bordet. Sen är jag på jakt efter ett skåp som man kan hänga upp på väggen. Egentligen får vi inte borra så mycket eftersom lägenheterna är så nya, men jag funderar på att skita i det faktiskt. Vi behöver ha förvaring till våra fina nya glas och till lite fina tallrikar... Vi fick lov att hänga upp tvn på väggen, men det gjorde vi inte så då hänger vi upp massa andra saker istället.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter ett fint skåp i cyberspejs. Hittar jag något utöver det vanliga så kanske det är värt att få klagomål när vi flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0