Glasögon, krockade bilar och konsert.

Det var igår det.
Det hela började med att jag och Nina skulle på kurs. Rehabiliterande förhållningssätt, och det var en väldigt bra och lärande kurs då man lär sig hur vårdtagarna känner det när man rycker och drar i dom i liftar och grejer.

När kursen var slut så skulle jag och Nina in och handla lite. När vi satte oss i bilen och jag hade backat ut och skulle fortsätta köra ut från parkeringen är det EN JÄVLA FLÄSKLÄPP TILL KÄRRING SOM BACKAR RÄTT IN I MIN NYA BIL!!!!!!!!!!!! Jag blev så jävla sur va! Och vet ni va hon sa när hon klev ur bilen då? "Detta hände mig för ett par veckor sen"
Stackars Nina som fick höra min fasansfulla vokabulär resten av bilresan...
När jag väl var hemma fick jag ringt försäkringsbolaget... Självrisk på 3000 spänn som kärringen får betala. Dock får vi ha hyrbil en hel vecka...

Igår var det också dags för den fasansfulla dagen... Jag hade tid hos optikern! Christian höll på att bli tokig när jag skulle prova bågar. Jag tror nog att jag prövade dom flesta dom hade :) Tillslut hittade jag ett par som jag tror är ok... Jag skall hämta dom imorgon så vi får väl se om jag kommer använda dom.

Efter allt detta tråkiga var det dags för uppvärmingen inför den stora kvällen. Ja, äntligen var det dags att se
The Australian Pink Floyd Show.
Det blev mysmiddag på Restaurang Tio Pepe och ett nedrans velande i göteborg på jakt efter en parkeringsplats. (vi lyckades köra till Mölndal när vi letade efter en bra plats)

Showen va iaf helt fantastiskt underbar!! Hade platser i mitten på första parkett!
Jag märkte ju att det verkligen va min dag när dom skulle spela Wish You Were Here och ena gitarren inte va ikopplad... Som tur va så gick det att lösa. Blev nästan rörd till tårar när dom spela denna fantastiska skapelse.
Kvällens bästa va garanterat comfortably numb dock. Det va lite roligt att dom sänkte ner en jätte-discoboll i slutet av låten. Den dom har i pulse är aningen större dock, men detta funkade iaf :)

Nu ska jag upp och titta på Arkiv-x, sedan ska jag äta rester efter Svärmors symöte!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0