Tidsbrist!

Efter vissa klagomål angående mitt uppdaterande så har jag faktiskt en väldigt bra förklaring!!
Min senaste vecka har bestått av följande:
  • Träning
  • En hel helgs 25års-kalas
  • Fruktansvärt mycket Arkiv-x
  • Min nya hobby : Sy
  • En kväll i Varberg (inkl vilsekörning)
  • Shopping
Som ni kanske förstår har tiden tyvärr inte räckt till åt min fina blogg.
Jag lovar att det kommer bli ordning på detta!!

På fredag tänkte jag lägga upp bilder på mina sydda gardiner och lite annat som jag sytt och pysslat med. Jag har nämligen redan tröttnat på våran inredning :)

Förresten så ska jag ta tag i min vikt. Nu får det fan va nog.
Min viktkurva petar gud i röven snart, så jag tänkte att jag ska försöka få in en liten träningsdagbok här på bloggen. Och när ni tycker att jag börjar ligga på latsidan så får ni jaga på mig lite!!

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Anmäl dig på funbeat.com . se eller vad det nu är. Där kan du trycka ut på en karta vart du har sprungit, promenixat eller vad du har gjort så räknar den ut hur långt du har rört dig. Coolt! Men skriv det här oxå så vi kan puscha dig lite!! (:

2008-02-27 @ 21:00:10
URL: http://nedja.blogg.se
Postat av: Anna

Oj. Köra vilse i lilla Varberg.. :P Bra jobbat! Haha!

2008-02-28 @ 18:48:35
URL: http://stardoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0