Uppdatering

10.00

"Det är 15 år sen de var i Europa och 18 år sedan de var i Sverige senast men nu kan vi äntligen stolt presentera amerikanska POISON som kommer till Sweden Rock Festival och gör sin enda spelning i Europa under 2008. Med låtar som "Unskinny Bop", "Talk Dirty", "Cry Tough", "Fallen Angel" och "Every Rose Has It's Torn"

Jaha, då va alltså Poison bokat till Sweden Rock 2008. Kunde dom inte tagit något bättre??
Med såna bandsläpp lockas ju ännu ett tusental fjortisar. Fan också.


image13


Kommentarer
Postat av: UriahHeep

Skiter i vilka som kommer. Jag anser att det är en superbokning. Min röst är viktigare än andras :)

2008-02-06 @ 20:57:15
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Marlene

Vilken biljett hade ni tänkt o köpa?!! Kostar mkt pengar! Men crossen är i juli så ev. kan jag åka med...får lyssna in mig på alla 80´s band o se om jag gillar´t :p

2008-02-07 @ 13:04:30
URL: http://nedja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0