Världens bästa alla hjärtans dag?

Jag har verkligen haft tur, eller är det skicklighet?
Jag har nämligen lyckats hitta världens bästa fästman (haha, va oldie det lät)

När jag kom hem från jobbet så va det dags för middag i vanlig ordning.
Som ni kanske läst innan så har vi köpt biljetter till Bruce Springsteen till famlijen Arvidsson-Andersson-Bengtsson-Sandberg. Tanken var att Christians pappa skulle få sin biljett i födelsedagspresent, men nu va det ju som så att jag visste om det och jag kan ju bara inte hålla tyst!!! Så han fick den idag istället. Aningens tidig present eftersom han fyller 6 Juni!

Nåväl, när vi ätit färdig så smyger jag in till Christian med en liten present till honom. Haha, då är han så söt för han ligger och bläddrar i en katalog för Asia Spa i Varberg!
"Jag visste inte riktigt hur jag skulle lägga upp det, så du får välja vad du vill i denna katalogen"
Snacka om att jag blev glad!!! Har aldrig vart på spa, inte ens fått massage! Ska bli helt underbart att glassa runt där nere i badtofflor och badrock en hel dag! Nu gäller det bara att få in det i schemat också... Tror det får bli när vi kommit hem från Egypten då vi är bruna och fina.

Jag har hittat en romantiker som ofta överraskar mig så att tårarna kommer fram!

Nu ska vi upp och fortsätta titta på första säsongen av X-files som han fick av mig idag.

Hur blev ni uppvaktade på denna mysiga dag?


image33

Kommentarer
Postat av: Martina

Jaha. Ja det hade jag nästan kunnat lista ut. Tack Christian för att du motbevisar allt jag tror på haha. Kanske ska ta erbjudandet om att få va med på ett hörn *skrattar*

2008-02-14 @ 23:12:51
Postat av: Marlene

Tror vi hittat varsin romantiker du och jag! :p

2008-02-15 @ 16:36:09
URL: http://nedja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0