Ännu en ledig dag

Och den har jag spenderat med dammsugaren i vanlig ordning! Hur kan det bli så dammigt? Vi har ju inte ens något djur just för tillfället...

Som jag skrev igår ska jag se Neil Young i sommar. Det ska bli helt sjukt najs!!! Fatta att han spelar på Way out west??? Han skulle ju kunna sälja ut Ullevi om han velat! Sen kommer ju The flaming lips och det är också najs! Blir helt förvånad över hur bra band som kommer! Synd bara att biljetten kostar 1300:- men det är det fan värt!
Mina jobbarkompisar tycker jag är dum i huvet som slänger ut så mycket pengar på konserter. Redan i år har det blivit minst 5500 :- för bara konserter. Men vilka minnen man får!

Nu ska jag lyssna på Young och leta efter en kattunge på blocket.
Hejsi Pejsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0