Dagen börjar lida mot sitt slut

Fastän klockan bara är 18.00 så är dagen förbi. Direkt när klockan tickat 16.15 så känns det som om den är slut. Tråkigt va? Det är nog bara för jag är fast här ute i djungeln.

Jag va inne och tittade på Blondinbellas nya företag som hon så fint kallar det. Asså ärligt talat? Vad lider den människan av?
Hon är 17 år men tror hon är 35. Jag tycker det är hemskt vad hon pressar andra yngre personer när hon faktiskt skryter om sina framgångar, sina pengar och sitt stressiga liv. Hon vill va en förebild men det tycker jag aboslut inte att hon är när hon skryter om när hon går på krogen och rantar runt i Sthlm värre än en jävla idiot. Undra ifall hon vet att det finns andra städer i Sverige. Tror nog inte det för hennes hjärna är lika stor som hon är snygg.
Om hon nu vill vara en förebild så kan hon ju visa sin tågräls hon har i truten för det är väl inget fel på att ha tandställning, eller?
Nä, vilken jävla fluga det är med dessa modebloggar.

Nu blev jag sur bara för det.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Rättelse; blondinbellas blogg är ingen modeblogg!

2008-06-18 @ 07:50:51
URL: http://nedja.blogg.se/
Postat av: irben

Det roligaste är att det är en reklambanner för La Redoute nu när jag läser detta inlägg. Snelins modeblogg!

2008-06-19 @ 03:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0