5 saker ni inte visste?

Tar efter Fridas lilla roliga lista.

1. Jag har fobi för att smutsa ner mina händer. Jag kan inte t ex äta med händerna och tvättar dom så ofta så jag fått eksem. Jag känner mig också äcklig i långa naglar för det kan komma smuts inunder dom.

2. Christian och jag förlovade oss på Annebergs pendelparkering.

3. När jag och Frida va ungefär 14 kom våra mammor på oss med att röka och fick bestraffningen att städa hela Fridas hus, det va droppen tycke vi så vi stängde av våra mobiler och rymde till Kalmar utan att ha några pengar till hemresan.

4. Christian är min första kärlek och pojkvän.

5. Jag och Frida fick en alkis att köpa ut öl och cigg till oss och som tack för hjälpen så tyckte han att vi skulle sno en deodorant på Konsum till honom, men det tyckte inte vi så vi tog ölen och ciggen och sprang utan att betala. Stackars farbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0