Latmask!

Pga av mitt härliga skoskav har det inte kunnat bli några långpromenader, men jag får väl nöja mig med tre timmars shopping och ett jävla springande i provrummen! Va faktiskt lite anfådd :D
Imorgon ska vi iaf träna.

Då har det snart gått en vecka sedan jag började med GI och det känns väldigt bra måste jag säga. Fast, det känns som om jag inte kommer gå ner ett gram för att jag kanske äter fel. Jag äter bara pyttelite fullkornspasta till maten och massa kött och böner och fetaost och ingen sås osv. Gör jag rätt då?
Som tur är har jag fått låna en bok av en jobbarkompis så jag får väl plugga in allt som står i den.

Idag har jag vart och shoppat som sagt. Köpte en siden-tunika FÖR 30 SPÄNN! Helt sanslöst va billigt.
Och så blev det ett reseapotek också. Lite Resorb, diarrétabletter, nässpray och lite annat. Hoppas att vi klarar oss på de. Ikväll ska vi dricka första dosen Ducoral också.
Juttija, jag köpte stuprörsjeans för 79:- också! Svarta, jättesnygga! Ska bli ett nöje att klä på sig dom.

Nu ska jag upp och titta på Akriv-x avsnittet jag somnade ifrån igår. Somnade nämligen 19.50 och sov till kl 6.30 imorse. (man blir faktiskt trött av GI)

hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0