Min första lista!

Vad heter du: Ellinor
Var bor du: Hemma
Trivs du där: Ja
Brukar du läsa horoskop: Aldrig
Har du körkort: Ja
Favoritdjur: Allt med päls!
Festar du mycket: Ibland
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och lite vin slinker ner ibland
Brukar du bli för full: Tyvärr så
Antal kuddar i sängen: 4 st
Äger du ett busskort: Ja, fast det är nog uråldrigt
Vad åt du till frukost: Två ägg och fil
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Flytta ifrån Kungsbacka till hösten?
Hur svarar du i mobilen: Ja, det va Ellinor
Antal timmar sömn inatt: 7 timmar
Sov du ensam: Nej det gör jag aldrig
Din hobby: Shoppa, träna och lite andra tjejiga grejer
Vad är det för veckodag?: Torsdag
Vad åt du senast: Ett äpple
Vem fick du sms av senast: Mamma
Vem ringde dig senast: Christian
Godaste ölen du druckit: När vi precis fått upp tältet på Sweden Rock förra året!
Vilka hårfärger har du haft: Blont, brunt, ljusbrunt, mahogny, lila, svart, mörk brunt
Vad såg du senast på TV: Nyheterna kl 19
Vad läser du för bok just nu: Svart eko
Längd: 168 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Brunt, blont, orange (ska bli blond igen förstår ni)
Är du kär i någon: Mycket!
Vad gör du om ett år: Bor någonstans i Sverige
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland
Dricker du: Ja
Vilken parfym använder du: Mexx Fly High, Moshino Cheap & Chick
Vilka skor använder du: Oftast mina Converse
Dagens klädsel: Piratleggins, tunika, myskofta och mina bamsetofflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0