Någon som såg debatt i veckan?

Va tokigt att jag skrev inlägget om modebloggare när dom hade det som ämne i debatt!

Nu fick jag iaf sett reprisen.
Och vad jag tyckte? Man kan ju inte göra bort sig mer än Ebba von Sydow och hon dendär Blondinbella!
Dom tror verkligen att livet handlar om shopping och att vara rätt. Det skulle jag med gjort om jag skulle haft alla pengar i världen, men nu är det inte så. Alla har inte allt. Och jag tycker Maria Wetterstrand får till det väldigt bra.
Blondinbella är 17 år, äger en bostadsrätt i Stockholm och  tjänar miljoner.
Undra hur hon kommer ha det om fem år? Hon kommer vara bortglömd och ligga i rännstenen antagligen för hon vet inte hur det är att slita för att få ihop till sitt dagliga bröd.

Hon är ju också ganska klyftig och lägger ut namn på en restaurang i Göteborg där hon satt och drack rödvin utan att ha åldern inne.


Kommentarer
Postat av: drenusha

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 14:21:30
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0