Slarvemaja

Jag tycker att jag börjar slarva lite med min blogg, och det är ju inte bra för alla mina trogna läsare!

Igår va vi och tränade styrka och kondition. Jag och Christian har ett jättebra träningspass så vi kör cirkelträning i ca 90 minuter och och konition minst 40 minuter. Jag tänkte åka in och träna idag men Christian ska jobba ikväll och då måste jag åka in och hämta honom vid 21.30, och det orkar inte jag så ska ut och gå med stavar i en timme sen ist. Vi får se om jag kommer tillbaks eller om jag blåser bort för det är fasen storm ute!

Igår när jag läste min GI-bok så såg jag att M&M har jättelågt GI så jag ska köpa med hur mycket som helst av min favoritgodis på flyget! Ibland blir man ju överraskad ;)

Nu ska jag förbereda inför middagen. Idag blir det fetaost-fylld köttfärslimpa med rosépepparsky. (vad avancerad det lät) För min del blir det med brockoli och rårivna morötter till.

Nu har jag kört GI i en vecka och gått ner ytterligare 0,5. Så totalt första veckan är -2 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0