Snö snö och åter snö!

För någon vecka sedan så undrade man vart allt regn kom ifrån eftersom det regnat sen juni 2007.
Men dom här dagarna så undrar man hur mycket snö det egntligen finns.

image78

Som ni ser på bilden ovan så är det en liten damm där. Idag så låg det is på den som Snoddas tyckte att han skulle gå ut på. Det gick inte så bra så han kom in alldeles förskräckt och pisseblött! Han hade fått sig ett litet dopp kan man säga.




Idag har jag varit ledig. Jag har inte fått mycket gjort som vanligt... Fick iaf tvättat dom sista kläderna till resan. Jag börjar bli lite stirrig nu tror jag, och så ska jag jobba dagen imorgon.. Usch va långsamt det kommer gå! En sekund kommer vara som en minut ungefär! Jag får köpa en bra film imorgon som vi kan se på kvällen.

Nu ska vi upp och grädda våfflor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0