SUR!!

Idag tog jag modet till mig och ringde tre för att beställa min dröm-mobil.
Han på andra sidan tråden, han va så trevlig så och lovade att jag skulle få två månader gratis och slippa betala för min gamla telefon resten av tiden.
När allt var färdigt frågade jag om han kunde skicka den till min C/O adress. Självklart kunde han INTE de!!! Jag blev så jävla sur va!! Då skulle jag fått åka upp till Ljungskile för att hämta den på posten för att jag står skriven där, men har en C/O adress i Kungsbacka. Och då skulle jag alltså inte få telefon i min hand förräns i slutet på April!
Jag började nästan lipa för jag vill så gärna ha den mobilen. Och gärna nu nu nu nu!
Smart som jag va så ändrade adressen så förhoppningsvis får jag den nästa vecka.

Min dröm

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0