Bloggsvacka?

Ja det kan man lugnt säga. Men just denna gången har jag faktiskt en anledning och den är att jag jobbat ihjäl mig nästan så har inte haft tid att blogga!
Sen har jag ju inte heller haft något att skriva om.

Nu däremot tänkte jag berätta om ett litet problem som jag har.
Det är så att jag har köpt en klänning tills på fredag. På fredag ska vi nämligen ut med jobbet så jag måste ju piffa upp mig lite. Men jag känner mig så fet i den och den känns lite trång men alla andra tycker att den passar. Jag har inget annat att ha på mig heller så jag har verkligen ågren över detta! Vet inte vad jag ska ta mig till. Egentligen så ska folk skita i hur jag ser ut för jag vet ju att jag är så jävla snygg, men man vill ju inte att folk ska äcklas eller tro att jag är gravid... Hoppas att detta löser sig, annars får ni gärna komma med förslag.

image110

Kommentarer
Postat av: Maria

Ett problem jag känner igen.. För det första, riktigt jävla snygg klänning! =) sen så e det säkert så att den ser bra ut på dig men om man inte känner sig snygg i den märks det, o kvällen brukar inte bli så lyckad då..Man täkner på det hela tiden om man inte e så jädra packad att man tkr att man är snyggast i världen ;) Fööör många ggr har ja gått ut i kläder man inte trivts i o det e ingen höjdare... Men nått som kanske får dig att känna dig bättre i den e om du tränar gärnet innan fredag, o lägger dig under solen/solariet innan fredag så kmr du känna dig fräschare =) kanske ses ute, om inte annat ha det göttans o grattis =)

2008-05-20 @ 21:24:04
Postat av: Marlene

Vad är problemet?!! Skaffa en gördel! :D

2008-05-22 @ 21:48:55
URL: http://nedja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0