Genesis och sommar!

Jisses vilken värme det vart idag då! Jag trodde jag skulle coola vippen där runt 14-snåret men jag tycktes klara mig.

Trots det fina vädret hann jag in på H&M och köpa leggins. I vanlig ordning kom jag ut med lite utöver. Idag blev det ett tublinne och en fin kort kjol, fast när jag kom hem såg jag att jag hade en typ likadan så jag får väl lämna tillbaks den. Egentligen borde jag lämna tillbaks linnet med för jag har verkligen inte råd med något extra denna månaden.

I morgon ska vi se ett Italienskt band tolka Genesis (Phil Collins gamla band) i Göteborg så vi ska ut och äta och lite sådant. Som tur är ska jag upp och jobba på lördag så det måste bli tidigt och ingen alkohol. Men tyvärr (kan man väl säga) fick jag ledigt på söndag så på lördag blir det nog rajtan tajtan och det har jag absolut INTE råd med! Fast när vi va ute med jobbet va jag duktig och gjorde bara slut på 400:- och det är ju inte illa.

image118

Nu har jag vart och tittat på motiv till min tattoo och jag känner redan nu att jag kommer bli så nedrans nöjd! Vad det blir tänker jag inte berätta förräns den sitter där den ska, alltså den 9 Juni.

image119

Nä, nu ska jag gå och leta upp vårat tält och stolar. Det är bara 6 dagar kvar tills vi drar på Sweden Rock!

Haaaj so long!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Drar ni till sweden rock imorrn lr?!!

2008-06-03 @ 00:30:28
URL: http://nedja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0