Nu har jag slarvat igen

Sorry sorry för att jag är så kass! Men bloggandet går verkligen i perioder. Så idag kommer jag posta 10 inlägg sen kommer ni inte se mig mer på en vecka. ( jag är ledig, det är därför jag har tid =P )

Så vad har hänt sen jag skrev sist?
Det har faktiskt vart en ganska rolig vecka där vi va ute och festade i lördags med Emelie, Martina och Christians vänner, tittade på fotbollen med Kjelle i måndags på Starke Arvid och på torsdag blir det match igen. Då bär det av ner till Örjans vall i Halmstad. Hoppas det blir ett bättre resultat än 0-0 för det kan möjligen vara det tråkigaste som finns.

Jag har faktiskt haft en väldigt oturlig vecka också då ALLA mina BHar har gått sönder! Hur i hela fridens namn nu det har gått till. Och eftersom det ekar i plånboken så ska jag testa på att köpa BH på nätet. Så gårdagens kväll gick åt till att mäta överallt och ingenstans... Kommer säkert bli fel så man får skicka tillbaka dom iaf.

Nu ska jag upp och äta frulle, så vi ses om en stund igen!






Bjuder på en fin bild från i lördags. Detta är beviset på varför alla tjejer går 2 & 2 på toaletten.


image105

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA!! Nice bild =P

2008-05-07 @ 10:04:19
Postat av: Marlene

Det sjuka är att det ser ut som om hon sitter i taket o kissar ner på dig???

2008-05-08 @ 15:05:33
URL: http://nedja.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, det är ju det som är så kul! Hon ger mig en golden shower =)

2008-05-08 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0