Aj aj aj!

Jag har så förbannat ont i min mun. Det är dom där visdomständerna som spökar! Och F*N va ont det gör. Hela käken känns krossad. Jag borstar och sköljer flera gånger per dag, men denna gången verkar det inte vilja ge med sig. Nu är det tredje gången jag får detta.
Ni som undrar vad det är som händer så är det så att när visdomständerna växer så bildas det tandköttsfickor. Och i dessa fickor samlas matrester och dylikt  som gör att det blir en inflamation.
Nog om mina sunkiga tänder.

Idag tycks det omöjliga ha blivit möjligt. Jag har fått med min herrn till skogen! Nu undrar jag om jag ska göra iordning en liten picknick-korg eller om jag ska servera frukost hemma....

Jag får tänka på detta medans jag sparkar liv i herrn som är så pinsamt morgontrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0