Fredag, IGEN

Är det någon annan som håller med om att veckorna går så fort? Jag hänger inte med för fem öre när det går undan på detta viset!!

Ikväll ska vi mysa med film och god mat är det tänkt. Det blir nog ganska snart för min mage trillar snart av för jag är så hungrig. Det vankas fläskfilégryta med bulgur.
Äntligen har jag fått skickat in en uppgift i Etiken... Vet inte vilket som är tråkigast, Etik eller Psykologi. Imorgon ska jag iallafall ägna hela dagen åt psykologi så jag ligger steget för min studieplanering. VI skulle ju egentligen bara vart i Kungsbacka till kvällen på juldagen men nu är jag bjuden på middag hos Emelie så vi stannar till Annandagen istället. Kan va skönt för herrn att få umgås med sina vänner också! Så därför måste jag ligga steget före så jag hinner med allt i skolan. Det va bättre förr när man hade jullov!

Förresten, för er som undrar så är det alldeles vitt ute. Det har snöat i ett par timmar och fantastiskt nog har det lagt sig!
Ellinor kommer nog få en vit första advent =)

Kommentarer
Postat av: Malle

Absolut gör det! Är sjukt roligt även om det är jävligt mkt tid o arbete bakom innan man lär sig. men även det är spännande i sig!! Julklapp kanske? ;)

2008-11-21 @ 20:50:13
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0