God morgon?

Då har man nyss vaknat efter en middagslur på ungefär två timmar!! Där fick jag för jag sa att jag va pigg i morse...
Nu väntar jag på att herrn ska komma hem så vi kan åka till simhallen! Egentligen hatar jag att simma så jag får väl berätta bakgrunden till detta.

Det hela började igår. Solen sken och det va ett fantastiskt väder och passande hade ju jag och herrn sagt att vi skulle ut på långpromenad. Tyvärr så får jag tjata i ett par timmar på min käresta innan det händer något så när vi tar första klivet ut ur porten börjar det spöregna.... Efter ett x antal fula ord satte vi oss i bilen och åkte till Billingen iallafall. När vi hade gått ett par km tror ni på fan inte att jag får sånt skoskav så jag håller på att dö??? Och detta är på andra foten än den jag redan hade ett litet skavsår. Sen körde jag på lipen en stund och vi fick vända om. Vad händer inte då? Jo då blir det snöstorm.....
Så tack vara denna fruktansvärda dag igår som förstörde min fot så ska vi alltså åka och simma idag.
Det va nätt och jämt att jag kunde gå till skolan idag med tanke på foten.... Sen att jag fick springa runt halva stan för att hitta badbyxor till herrn gjorde det inte bättre! Egentligen skulle jag köpt ett par såna Speedos, fast det hade ju blivit pinsamt även för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0