Krasslig

Dagens positiva: Att jag orkat ut mig på en timmes promenad
Dagens negativa: Svullna mandlar
Dagens minne: Bruce Springsteen i somras
Dagens längtan: Skolstart
Dagens låt: Dancing in the dark - Bruce Springsteen



Imorse när jag vaknade var jag helt tät i bihålorna och mina mandlar va jättesvullna. Det kanske är svaret på min onda visdomstand?
Vi har gått och vart halvkrassliga sen vi flyttade hit, kan det inte bara bryta ut någon gång så man blir frisk snart?
Trots detta så knallade jag glatt i väg till Ica Maxi för att köpa rödkål. En promenad som tog en timme men det va värt varje minut för det är så skönt ute. När jag bara ska handla lite grann så väljer jag alltid den affären som ligger längst bort för att vara lite nyttig.
Om ni undrar vad jag ska ha rödkålen till så ska vi äta köttkorv med potatis och senapsås idag, så jävla gott! Kanske några vuxenpoäng till mig t.o.m, eller vad tror du Anna?

Jaha, detta var det som jag hade att skriva om. Kanske kommer på något mer sedan =)

Ha en bra dag alles!




Kommentarer
Postat av: Anna

Det är riktiga vuxenpoäng det! :) Herremingud! :D

2008-11-04 @ 13:33:33
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0