Kvälling

Då satte man sig nyss i soffan med sin bästa kompis Acer och korkade upp en flaska vin.
Vi har rätt så nyligen avnjutit en middag bestående potatisgratäng med fläskfilé och hemmagjord rödvinsås.

Jag lyckades inte få med mig herrn till skogen så då får bli nya tag imorgon istället.
Så jag gick, eller snarare gled till hemtex för det va så in i rackarns halt ute, och äntligen fick jag hittat en lampa till hallen.
Jag hade ju en sån fin ljusstake dör först med när vi tände ljusen så gick brandvarnaren igång och gick inte att stänga av. Herregud vilket slit med den jävla brandvarnaren! Så nu hänger den så fint i sladdarna och dinglar.

Nu ska jag inta vertikalt läge och hoppas att maten lägger sig för jag har köpt ost och kex till sena kvällen.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0