Kyla

Idag har det vart en ganska besvärlig dag.
  • När jag skulle gå till skolan blev jag nästan förbannad för att för varje steg jag tog, gled jag ett bakåt. (Uppförsbacke heeela vägen)
  • Efter en timmes övertalning fick jag med herrn till Ö&B men när vi kom utanför dörren startade inte bilen så vi fick gå in igen. Observera att jag skapat bort en halvemter snö från bilen så va iskall och jättesnöig.
  • Alfa-kassan har skickat brev om att det var fel på min ansökan, för tredje gången så jag hatar lönekontoret i Kungsbacka. Måste bifoga en skattsedel men kom inte åt numret till Skattemyndigheten eftersom nätet va nere.
  • Mina pengar från CSN har inte kommit idag.
  • Christians lurade med mig till Konsum för att hämta ett paket nu på kvällen. Vad kan termometerns stått på, 20 minus? Mina vantar va blöta efter incidenten med bilen.
Som ni förstår så har det vart lite ansträngande att leva idag, men min älskling vet precis hur han ska liva upp mig.
  • Han tog på sig mina svarta leggins.
  • Köpte min favoritchoklad, mörk choklad med mint-krisp.
Sen kan jag meddela att vågen visar - 5 kg nu!

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa lite i mina intressanta skolböcker. Finns ju knappast något bättre att somna till.

Natti!






Anledningen till varför han slapade ut mig.


Min fina belöning. Chokladkakan fick jag för jag ätit enbart
ett knäckebröd och ett ägg idag och säkert gått flera mil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0