Lördag

Dagens positiva: Min bror kommer idag!
Dagens negativa: Att det är fuktigt i luften och det är inte bra för festfrisyren!
Dagens minne: Morgonen.
Dagens längtan: Till ikväll!
Dagens låt: Your love - The Outfield


Lördag igen och idag händer det grejer!
Klockan 13.33 anländer min bror och hans vän till SKövde Centralstation! Så ikväll blir det middag och sedan utgång. Även Elina ska med så det blir trevligt!
Fast innan detta ska jag och herrn ut och shoppa lite och äta frukost ute på stan.
Jag stod och tittade på en ny ögonskugga igår men tänkte att jag struntar i det för det är en onödig utgift och jag hade en nästan likadan hemma. När jag kommer hem ska jag titta i smink-korgen, tro fan att ögonskuggan trilla i golvet och blev 100000000 miljon smulor. Så jag får gå och köpa ny iallafall...
Anna, håll i dig nu... Igår bestämde även jag och herrn att vi ska gå på salsakurs!!! Fyfasen va roligt! Det är en kille i hans klass som håller i salsakurser så vi ska gå dit tänkte vi. Det är faktiskt en del killar i Christians klass som går där så det kan bli kul.

Nu ska jag sminka mig och pilla lite här hemma. Hörs imorgon om jag lever.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahah! MIN BROR!??! :D

det vill jag se!! haha!

2008-11-10 @ 02:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0