Morgon

Då var det morgon igen och jag ligger med datorn i sängen =) Precis som en riktig lördag.

Förhoppningsvis lyckas jag tjata med mig Christian upp till Billingen för en långpromenad men han har en uppgift som ska va inlämnad på måndag... Nu tänker väl ni "gå själv då" men det vägrar jag. Jag tänker på vad som hände Carolin. Hon blev mördad mitt på blanka dagen, så vem säger att det inte finns någon psyksjuk 50-åring i skövde.
Nä, så gå själv i skogen - nej tack.
Annars får jag väl gå på stan. Det gör jag ju måndag - fredag så vem vet om dom har fått in någon nytt som jag kan handla för pengarna som jag inte har. Jag har så tråkigt här uppe!
Jag känner att jag behöver en redig fylla. Klä upp mig till snyggaste laget och bara gå ut och ha så jävla roligt! Nästa lördag hoppas jag bli en sån kväll. Det ska jag se till iallafall.

Nu ska jag gå in i duschen och reda ut mitt svintokrull jag har på huvudet. Sen kör jag på del 1 för att få med mig herrn till skogen - ägg och sill frukost.

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kom till Uddevalla så tar vi oss en hobbyrumsfylla!

2008-11-01 @ 11:12:17
URL: http://niefrida.blogg.se/
Postat av: Malle

Men för i helvete dra ihop en inflyttningsfest! Så bjuder du mig så är det helt klirrat!!

2008-11-01 @ 23:17:18
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0