Sugen!

Jag är så jävla in i helvetes sugen på något sött! Det är säkert för att jag inte köpte lördagsgodis i helgen utan satsade på chips. Vet inte vart jag ska ta vägen! Jag tror nog tom att jag kan stoppa i mig fruktsallad men givetvis har vi ingen frukt hemma! Jag ska koka mig en riktigt god kopp kakao. Det borde stoppa suget för en stund.
Jag är sån att om jag är sugen på godis men måste släpa mig ut för att köpa det så hoppar jag över för då är jag inte värd det. Men nu kan jag nog gå en mil för att få köpa en chokladkaka, men jag vågar inte gå själv i mörkret!
Stackars mig.




Nu blev jag sur på Christian för han inte vill följa med mig ut och röka, då säger han "Älskling, jag tror dina hormoner sprökar för du är helt okontrolerbar. Stackars mig!!!!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Lova att du inte är på smällen!!! :D Jag räknar ju kallt med den där inflyttningsfesten

2008-11-04 @ 21:33:34
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0