Torsdag

Dagens positiva: Jag kom in på skolan
Dagens negativa: Att jag har fått tjata på herrn i 1 timme om att han ska folja med mig och handla middag
Dagens minne: En natt med min älskling i augusti förra året.
Dagens längtan: På måndag då jag börjar skolan!
Dagens låt: Max 500 - Kent



Ja gott folk då har jag äntligen fått mig en sysselsättning! På måndag börjar jag skolan.
Egentligen ville jag ju läsa lektionsbaserat i Januari, men nu efter alla varsel så vågade jag inte vänta på att söka in eftersom det blivit sånt tryck på dom utbildningarna. Hon på kompenetnscentrum tyckte jag gjorde helt rätt så vi får väl hoppas på att hon har rätt hon med. Nu kommer jag alltså läsa på närdistans så kommer ju ändå ha en lite klass som man träffar lite då och då.
Efter jag blev intagen idag sprang jag och köpte ny kalender, en fin mapp, block och fina pennor. Haha, det känns som om man är sex år igen och ska börja första klass. Men jag är så rastlös just nu så är så in i skogen taggad inför detta. Speciellt när det går så bra för herrn i skolan (i stort sett alla rätt på alla tentor) så blir man ju pushad.

Nu ska vi åka och inköpa ingridienser för hemmagjord kebab.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Grattis Ellinor! Vad är det du ska läsa? :)

2008-11-06 @ 22:01:52
URL: http://frokensandberg.blogg.se/
Postat av: Marlene

Och du ska med till tanum på fredag! :D Var det verkligen ett år sen du fick gänga sist?! :D

2008-11-07 @ 22:24:03
URL: http://nedja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0