Uppåt igen!

Äntligen har jag blivit lite uppåt efter min lilla svacka som jag fick härom sistens!

Idag var jag i skolan mellan 12.30 - 14.30 och hade föreläsning. Det är så mysigt för oftast är vi bara tre stycken så det blir roligt och man kan prata pch skämta utan att det spårar ur.
Efter skolan kom boo i bilen som blev fixad igår, så åkte vi till Ö&B en sväng. Dom har riktigt mycket gräjer på det stället, iallafall i denna stan och det är ingen tråkig och kall lagerbyggnad. Vi inhandlade mörkgråa blockljus i olika storlekar till de fina ljuslyktorna vi fick av mamma, en jättestor porslinstomte och ramar till korten vi beställt och lite annan bröte.
Sen åkte vi hem och lagade kålpudding. FYFAN va gott det är!!! Det blir så smarrig sås också när man häller av den ibland.
Imorgon tänkte jag prova på att göra mozzarella-fylld kycklingfilé. Det låter gott, men har aldrig provat det innan så vi får väl se om det blir succé eller ej =)

Sen längtar jag till helgen. Vi ska ha såååå mysigt!!!
På lördag är det julmarknad (vuxenpoäng??) och på söndag ska vi storstäda, tvätta, pynta och göra julskinka. På förhand låter det som en helg som lätt blir värd 10 poäng!

Nu ska jag återgå till mina böcker.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Ellinor, höj upp talet till 20 vuxenpoäng! :D

Hejja er! fick kortet på mejl, fixar det med fuji! Haj! :D

2008-11-27 @ 21:53:45
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0