Konserter

Igår när jag surfade runt på lite bloggar så hittade jag Drontens Bulles blogg där han samlat ihop alla konserter han gått på och då blev jag genast sugen på att göra samma sak, så här kommer en liten lista. Med all säkerhet har jag glömt ett par band så listan kommer nog uppdateras.

(Update)

Svenskt:

Joakim Thåström, Soilwork, Pain, In Flames, Millencolin, Randy, The Poodles, Pain Of Salvation, Winnerbäck, Motörhead, November


Utländskt:

REO Speedwagon, The Australian Pink Floyd Show, Porcupine Tree, Flogging Molly, Rush, Iron Maiden, Blue Öyster Cult, Poison, Def Leppard, Heaven & Hell, Scorpions med Uli Jon Roth, Aerosmith, Triumph, The Unseen, Talisman, Meat Loaf, Whitesnake, The Answer, Tesla, Gotthard, Hensly / Lawton & Live Fire (Uriah Heep), Coheed & Cambria, Thin Lizzy, Dare, Primal Fear, H.E.A.T, The Watch, 69 Eyes, White Lion, Axel Rudi Pell, Quiet Riot, Skid Row, UDO, Saxon, Electric Light Orchestra, Volbeat,
Bruce Springsteen, Neil Young, Flaming Lips.




Kommentarer
Postat av: Tomas Håkansson

Hej!



Gå in på http://galowspole.blogspot.com



för mer information.



Custard Pie Music.

2008-10-16 @ 17:53:46
URL: http://galowspole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0