Kvällingen

Då va ännu en fredag avklarad och nu är det enligt mina beräkningar bara 8 fredagar kvar detta året. Får ni ångest nu?

Efter att Christian hade skrivit klart sin tenta kom han hem på lunch och sedan drog jag ut honom på en shoppingtur. Vi har så mysigt när vi går i affärer för vi provar kläder i samma provrum, töntar oss och har så roligt! Sedan avslutade vi med en fika på mitt favorit-café här i staden. Där har dom varm choklad med grädde, chokladsås och massa marsmallows, dedu Frida!

Sedan gick vi hem i snöblandat regn och gosade ner oss i soffan. När hungern trängde sig på lagade Herrn hemmalagade hamburgare till oss, gullefjunet.

Sen har kvällen spenderats i soffan.
Jag är så trött så jag har säkert stavat underligt och glömt lite ord här och var, men nu tjatar Christian från sängen att han vill ha ett armband från baglady så jag får hoppa ner och tysta honom.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0