Onsdag

Vad är det för fel på mig? Sedan vi har flyttat hit har jag legat och läst en stund på kvällen, och varje morgon har jag vaknat med BH, noppriga tänder och smink i hela ansiktet. Jag har alltså somnat som en liten gris kl 21 och vaknar pigg som en lärka vid 07.15 varje dag. Ikväll ska ja klä på mig pyjamas vid 19 tiden så jag slipper vakna så äcklig varje morgon.
Jag som är "mellan två jobb" borde ju njuta av alla långa sovmorgonar och sena kvällar jag kan unna mig.

Idag är Herrn hemma och pluggar istället för att sitta i skolan. (dom har sin andra tenta av tre i oktober på lördag!) och med detta menas att jag får sitta och titta på TV utan ljud eller läsa böcker. Sprallig som jag är har jag lite svårt för detta sådär mitt på dagen så jag gav mig ut på jakt efter Willys så vi kunde få lite mat i vår kyl och äntligen hittade jag det! Som jag har letat i flera dagar efter denna affär, haha. Och bara för att jag inte kan vara tyst så gick jag in på ett kondis på vägen hem och köpte en dammsugare som han kan tugga på ikväll

Kommentarer
Postat av: Frida

Shit vad spännande, jag vill också flytta till ett främmande land.

2008-10-08 @ 19:32:40
URL: http://niefrida.blogg,se
Postat av: Anna

Elli! Kan du inte ta kort på lägenheten??? :D har längtat ända sen i lördags kväll ju!

2008-10-09 @ 14:47:16
URL: http://frokensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0