Bloggdax

Då är man tillräckligt vaken för att skriva några rader här. Jag ska snart göra mig iordning för att sedan åka in och jobba några timmar.

I måndags blev jag impulsiv och åkte upp till Mamma över dagen. HERRE JESUS vilka köer det va och då åkte jag vid 8. Det va kö från Sandsjöbacka till Göteborg så det tog mig ungefär en timma in till staden. Som tur va hade jag laddat upp med min favoritmusik!
När jag kom upp åkte vi ut till torp en sväng och kikade runt lite. Hittade inte mycket men det va roligt att åka dit. Jag har enbart vart på bolaget där dom senaste två åren ungefär.
Sedan mötte vi upp Kjell och åt lunch på Thairestaurangen på göteborgsvägen och jisses va gott det var! Och lite folk också, helt i min smak.
När detta va gjort blev det en tur till Mommo & Moffa. Där var det tjöt i vanlig ordning men trevligt va det.
Sedan var det dags att träffa Frida och Nellie! Lilla gullungen, fast hon är lite dryg dendär damen men det la hon av med fort när hon insåg att jag faktiskt är lite rolig trots allt. Vi tog en fika och kollade lite i affärer.
Va mycket som har hänt i Uddevalla sen jag flyttade. Måste bli bättre på att åka upp känner jag.
Men som ni märker så är det ett jädrans flängande så fort vi ska åka dit. Alla vill träffas och det är jätteroligt, men man blir stressad och då känner man sig inte som ett trevligt sällskap...
Vi får hoppas att det blir lättare att åka dit under helgerna nu när det bara är jag som jobbar.

Nu måste jag sminka mig så jag kommer iväg.

Dagens höjdpunkt: IKEA efter jobbet och köpa nya möbler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0