Förbannad!

Jag och Christian hade ju våran andra årsdag förra helgen, och eftersom jag är världens bästa flickvän så hade jag ju givetvis hittat på den absolut bästa presenten till en studerande herre - en fotoskrivare med kopiator och scanner.
När vi öppnade och skulle sätta ihop allting så saknades det en sladd som vi fick beställa, och denna anlände igår.
När vi väl fick igång skrivaren, tror ni den funkar då eller???? NEJ
För det första så blir allt som den skriver helt jävla snett och drar sig ut mot kanterna, den tuggar i sig 15 papper i taget och patronerna hänger sig. Jag tror jag fick ur mig vartenda fult ord som någonsin sagts igår så på lördag ska Christian lämna tillbaka den och be dom dra åt helvete. Okej det sista kommer han antagligen inte göra, men jag skulle garanterat gjort det!

Annars så är det lugnt på fronten.
Jag har gått ner tre kg och är allmänt på toppenhumör i detta undersköna höstväder!

Nu ska jag sätta på en bra skiva och titta igenom vad vi behöver till flytten. Antagligen en massa saker eftersom jag slängt nästan allt det gamla. Eller ska jag gå ner och titta på sjön?
Sen ska jag se om jag hittar något mysigt ställe man kan bo på i stockholm.

Ha det så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0