Friskförklarad!!!

Äntligen!! Min mage är återställd! Nog för den knorrar lite, men det är det värt.
Så idag har jag äntligen kunnat äta (jag älskar mat) så imorse runt kl 09 va jag på ICA MAXI och inhandlade ingridienser till lasagne.

Usch, inatt har jag legat sömnlös i stort sett.
Christian va på nollning i Skövde och herrn lovade att ringa när han hade kommit hem till sin kompis (jag vet att jag låter som om det är min 14-åriga son jag pratar om) men han gjorde inte de! Så jag somnade för att sedan vakna och kolla mobilen 15 minuter senare. Anledningen till att jag va orolig är att jag inte sovit utan honom sedan 17 april 2007, han blir jämt så full så han inte kan ta hand om sig själv och han har sveriges sämsta lokalsinne. Tänk er allt detta och att ha eran älskade i en helt ny stad. Inte konstigt att man ligger sömnlös.
Men nu har han äntligen kommit hem men jag har inte fått pussa på honom för det för han kan inte slita sig från sina böcker.

Sedan har det hänt en annan sorglig grej... En grej man kan göra slut för. HAN HAR FÅTT EN STUDENT-OVERALL. EN FUL GRÖN JÄVLA OVERALL. Den är så ful så jag vägrade ha den i bilen på vägen hem. Den fick alltså ligga i bagageluckan.

Nu ska jag stänga datorn för ikväll och titta på arkiv-x

Natti!

Kommentarer
Postat av: svägerska!

hahahahah! så jävla kaxigt med overallen!! :D

2008-09-07 @ 02:15:28
Postat av: stolt overallbärare (grön)

Jamen gör slut då om det ska vara så bittert.. för den där kommer betyda en del för honom om jag känner studentbröder rätt.

2008-09-25 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0